DC - Numery Archiwalne

Archiwalne numery Dragon's Cavern.

Numer 1:
Dragon's Cavern nr.1

Wersja pełna

Sporo przygód m.in. do Warhamera i Ad&d, poradniki do Śródziemia i Cp2020. Opowiadanie Lovecrafta w dziale ZC oraz wiele innych ciekawych rzeczy.

Numer 2:
Dragon's Cavern nr.2

Wersja pełna

Sporo o Forgotten Realms, nowy dział a w nim bardzo fajne opowiadanie, kilka przygód oraz poradników.

Numer 3:
Dragon's Cavern nr.3

Wersja pełna

Przygody do Merpa, Artefakty do ADnD, Magia w DP, Cyberpunk w ZC i psychotest dla graczy.

Numer 4:
Dragon's Cavern nr.4

Wersja pełna

Podróżując krainą Moonsea weszliśmy na Drogę z której się nie wraca, lecz gdy tylko Syreny zaśpiewały zaatakowały nas Lodowe Smoki....

Numer 5:
Dragon's Cavern nr.5

Wersja pełna

Sporo przygód (ZC, ADnD, Merp, Wfrp); debiuty w dziale Klimaty oraz kilka poradników.

Numer 6:
Dragon's Cavern nr.6

Wersja pełna

Taka różnorodność materiałów, że nie sposób opisać tego w 2 linijkach. Nie będę więc nawet próbował. Przekonajcie się sami :)

Numer 7:
Dragon's Cavern nr.7

Wersja pełna

"Czas Bohaterów" i "Świt Ciemności". "Wypatrywacze i Paladyni". "Beren i Luthien". "Skarb Niziołków" i "Arasaca". Zamek w Krasiczynie i Terry Pratchett.

Numer 8:
Dragon's Cavern nr.8

Wersja pełna

Zmiany organizacyjno-ewolucyjne sprawiły powstanie nowych działów: Wiedźmina oraz Świata Mroku. Sporo nowych twarzy w ekipie DC. Były sekretarz redakcji zgwałcony przez czterech koszykarzy.

Numer 9:
Dragon's Cavern nr.9

Wersja pełna

W telegraficznym skrócie: Prężnie rozwijający się dział Wiedźmina, R-kon i wiele nowych twarzy w ekipie DC.

Numer 10:
Dragon's Cavern nr.10

Wersja pełna

Numer Jubileuszowy. Stworzyliśmy go wychodząc z założenia, że z dowcipów o wariatach można stworzyć wizerunek niejednego normalnego człowieka.

Numer 11:
Dragon's Cavern nr.11

Wersja pełna

Zmiana szaty graficznej i funkcjonalności (na lepsze). Oficjalny debiut Jakuba Grotowskiego w dziale Śródziemie. Koniec kłopotów z archwaliami.

Numer 12:
Dragon's Cavern nr.12

Wersja pełna

Czyli numer noworoczny. Świąteczna i optymistyczna atmosfera. Sporo zapowiedzi nowości, wywiady, opowiadania, rekordy objętości pojedynczych tekstów ;). To wszystko w tym numerze.

Numer 13:
Dragon's Cavern nr.13

Wersja pełna

Numer 13 nie był tak pechowy jakby mogło się wydawać. Jak zwykle spora dawka artykułów, recenzji i przygód.

Numer 14:
Dragon's Cavern nr.14

Wersja pełna

Najobszerniejszy numer jaki do tej pory powstał (zarówno pod względem ilości zamieszczonych artykułów jak i ich długości). Zawiera aż 7 przygód do różnych systemów (AD&D, WFRP, ZC i CP2020).

Numer 15:
Dragon's Cavern nr.15

Wersja pełna

Numer specjalny poświęcony Światowi Mroku. Zawiera siedem artykułów, w tym dwie przygody.

Numer 16:
Dragon's Cavern nr.16

Wersja pełna

Numer niemal w całości inspirowany twórczością Tada Williamsa, wydany w nowej szacie graficznej. Gigantyczne spóźnienie nadrobiono jakością i ilością tekstów.

 

[ AnArChY cOnStRuCtIoNs ]© 2001-2005 Daniel MazurkiewiczALL RIGHTS RESERVED

09.V.2005.

Wstępniak AD&D Dzikie Pola Śródziemie Warhammer Świat Mroku Cyberpunk 2020 Strefa Klimatyczna
Linki Forum Księga Gości Archiwum Ankieta Autorzy
Numer 01 [1.2Mb] Numer 02 [1.2Mb] Numer 03 [1.0Mb] Numer 04 [1.3Mb] Numer 05 [1.4Mb] Numer 06 [1.9Mb] Numer 07 [1.5Mb] Numer 08 [1.9Mb] Numer 09 [1.7Mb] Numer 10 [2.8Mb] Numer 11 [0.8Mb] Numer 12 [1.1Mb] Numer 13 [0.9Mb] Numer 14 [2.2Mb] Numer 15 [0.7Mb]
R-KON KAPITULARZ UNICON