Archiwalne numery Dragon's Cavern.
Numer 1: | |
---|---|
Sporo przygód m.in. do Warhamera i Ad&d, poradniki do Śródziemia i Cp2020. Opowiadanie Lovecrafta w dziale ZC oraz wiele innych ciekawych rzeczy. |
Numer 2: | |
---|---|
Sporo o Forgotten Realms, nowy dział a w nim bardzo fajne opowiadanie, kilka przygód oraz poradników. |
Numer 3: | |
---|---|
Przygody do Merpa, Artefakty do ADnD, Magia w DP, Cyberpunk w ZC i psychotest dla graczy. |
Numer 4: | |
---|---|
Podróżując krainą Moonsea weszliśmy na Drogę z której się nie wraca, lecz gdy tylko Syreny zaśpiewały zaatakowały nas Lodowe Smoki.... |
Numer 5: | |
---|---|
Sporo przygód (ZC, ADnD, Merp, Wfrp); debiuty w dziale Klimaty oraz kilka poradników. |
Numer 6: | |
---|---|
Taka różnorodność materiałów, że nie sposób opisać tego w 2 linijkach. Nie będę więc nawet próbował. Przekonajcie się sami :) |
Numer 7: | |
---|---|
"Czas Bohaterów" i "Świt Ciemności". "Wypatrywacze i Paladyni". "Beren i Luthien". "Skarb Niziołków" i "Arasaca". Zamek w Krasiczynie i Terry Pratchett. |
Numer 8: | |
---|---|
Zmiany organizacyjno-ewolucyjne sprawiły powstanie nowych działów: Wiedźmina oraz Świata Mroku. Sporo nowych twarzy w ekipie DC. Były sekretarz redakcji zgwałcony przez czterech koszykarzy. |
Numer 9: | |
---|---|
W telegraficznym skrócie: Prężnie rozwijający się dział Wiedźmina, R-kon i wiele nowych twarzy w ekipie DC. |
Numer 10: | |
---|---|
Numer Jubileuszowy. Stworzyliśmy go wychodząc z założenia, że z dowcipów o wariatach można stworzyć wizerunek niejednego normalnego człowieka. |
Numer 11: | |
---|---|
Zmiana szaty graficznej i funkcjonalności (na lepsze). Oficjalny debiut Jakuba Grotowskiego w dziale Śródziemie. Koniec kłopotów z archwaliami. |
Numer 12: | |
---|---|
Czyli numer noworoczny. Świąteczna i optymistyczna atmosfera. Sporo zapowiedzi nowości, wywiady, opowiadania, rekordy objętości pojedynczych tekstów ;). To wszystko w tym numerze. |
Numer 13: | |
---|---|
Numer 13 nie był tak pechowy jakby mogło się wydawać. Jak zwykle spora dawka artykułów, recenzji i przygód. |
Numer 14: | |
---|---|
Najobszerniejszy numer jaki do tej pory powstał (zarówno pod względem ilości zamieszczonych artykułów jak i ich długości). Zawiera aż 7 przygód do różnych systemów (AD&D, WFRP, ZC i CP2020). |
Numer 15: | |
---|---|
Numer specjalny poświęcony Światowi Mroku. Zawiera siedem artykułów, w tym dwie przygody. |
Numer 16: | |
---|---|
Numer niemal w całości inspirowany twórczością Tada Williamsa, wydany w nowej szacie graficznej. Gigantyczne spóźnienie nadrobiono jakością i ilością tekstów. |
09.V.2005.